Amennyiben az integrációhoz már nem elegendő a Microsoft Excel/Power BI adta lehetőségek akkor szükség lehet egy köztes adatbázis bevezetésére, amelynek célja hogy a cégen belüli különböző forrásokból, különböző formátumban előálló adatokat integrálja egységesítse, rendszerezze.
Mikor szükséges ilyen adatbázis?
Akkor van szükségünk ilyen adatbázisra ha az alábbi esetek valamelyike a jelenlegi BI rendszerben nem oldható meg:
– Jogosultságkezelés. Az egyes adatköröket más más területek szeretnék használni de vannak közös kapcsolódási pontok.
– Integráció. Több különböző forrásból származó eltérő és nagy mennyiségű adatot kell egységes formában megjeleníteni.
– Történeti adatok kezelése (Hisztorizáció). Ahhoz hogy idősorokat lehessen elemezni szükség van múltbeli adatokra, és azok változásainak a nyilvántartására (SCD2).
Cégünk összeállított és sikeresen vezet be tisztán Open-Source elemekből felépített vezetői információs rendszer és üzleti intelligencia adatbázist.
Ez az adatbázis jól integrálható a meglévő adatforrásokhoz (vállalat irányítási rendszerek, cloud, webshop, CRM, flat fileok – CSV, EXCEL, JSON). Az adatfeldolgozási folyamat átlátható, auditálható, zárt.
Valamint illeszkedik a Microsoft Power BI, Tableau, Qlik felhő alapú önkiszolgáló BI megoldásaihoz.
Az adatbázisból a vezetői döntésekhez szükséges információk, transzparensen, akár napi rendszerességgel elő állíthatóak.